Grenpeopl Bet7408 yediklerimiz bebeğe gidiyor işte ennn güzeli bu degil mi zaten balon gibi olup ödemden yürüyemesek hoşlarına gidecek galiba bende başlarda takıyordum bebek gelişmiyormu vs diyorlardı ama artık takmıyorum canım 😏😏