Bet7408 aynısıni bana da diyolar hatta bana giderek zayiflyorsun sen diyolar halbuki zayifladigim falan yok çok zayıf hamile kaldım ve şimdi verdiğim kilolaei ayda 1 kg şeklinde alıyorum ve gören diyor göbek nerde işte sen halsizsindir şimdi sen nasl doğuracak sin normal doğum yapamazsın sezeryanla ancak olur falan anca moral bozuyorlar o yüzden kimseyle görüşmüyorum.insanlardan kaçıyorum resmen