serencansvr 38+4 benimde yalancı sancilarim var bebek çok toplaniyo sancı veriyo ama haricinde nisanim falan gelmedi normal doğum görünüyor benimde geçen çarşamba nst de düzensiz sancilarim çıktı ama sadece o kadar perşembe tekrar gideceğim kontrole bu süreçte hurma yiyorum squat plates topu yürüyüş ve merdiven in çık yapıyorum simdide ahududu yaprağı çayı sipariş verdim gelsin onu da deneyeceğim bakalım inşallah tez zamanda sağlıcakla gelirler