serencansvr 39+5 olduk çok şükür. Benim bebişte içerde sanırım baya rahat. Bende normal doğum bekliyorum ama daha kafasını doğum kanalına bile sokmadı. 2 gün sonra kontrolüm var. Eğer hala başı doğum kanalında değilse mecburi bir sonraki gün yatışım yapılacak ve nasipse sezeryan olacağım. 40 haftam doluyor en azından tesellim bu. Bebeği strese sokmak istemediğim için 40 haftadan daha fazla beklemek istemedim. Havalar çok sıcak zaten. Beklemek nitekim hiç kolay değil. Zaten benden alacağını çok şükür aldı bu zamana kadar. Sırf normal doğurabilmek için kasmaya gerek yok diye düşündüm. Rabbim hayırlısı ile, sağlıkla, sorunsuz bir şekilde evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin🤲🏻