Merhaba arkadaşlar güncelleme yapıyorum
1 haftadır kan sonum 244 hiç yükselme ve düşme olmadı 3 ayrı hastanede kan verdim makineyi doğrulamak için sonuç aynı ama bugün kese göründü doktorda şaşırdı 2-3 daha bekliyelim kesede büyüme olucakmı dedi yaşayan varmı böyle bi durum