Merhaba arkadaşlar size bir şey sormak istiyorum ben çocuk sahibi olmak istiyorum ve test aldım erken gebelik testi �kisinde de pozitif çıktı kan vermeye gittim değerim 2 çıktı yani negatif bugün hasta olmam gerekiyor olmadım yine test denedim pozitif çıktı sizce hamile miyim