Eminecak Selam canım 2 gündür çok şükür ağrım yok çok arada bi hafif ağrıyor geçiyor ama hemen, doktorumla telefonda konuştum üroloji doktoruyla normalde yarın kontrolüm vardı ama o dedi ki ağrınız yoksa gelmenize gerek yok bizim yolumuzu ağrı belirleyecek dedi şu durumda stente de gerek yok dedi siz bol suya ve sol tarafa yatmaya devam edin takip edin durumunuzu tekrar şiddetli ağrı olursa gelirsiniz onun dışında şuan bir şey yapmaya gerek yok dedi :) çok sevindim stentten çok korkmuştum