Benimde 26 haftalıkta başladı sağ böbrekte şiddetli ağrı idrar yolu enfeksiyonu olmuştu yürüyemiyordum ağrıdan 18.30 mm olmuş genişlik,1 gece hastanede kaldım antibiyotik tedavisi verdiler enfeksiyon icin 1 hafta sonra rahatlamıştım ürolojiye gittim ultrasyonda 13mm inmişti eger ateşin ağrın şiddetli olursa takarız demişti ama erken doguma sebep oluyor dedi şuan 31 haftadayım geçen hafta yine ağrım oldu 17.mm cıkmış tekrar bol bol su içtiğim halde ağrı geliyo gidiyo idare etmeye çalışıyorum çok şiddetli ağrım olmadıkca bende stend taktırmayacağım