zehraKr Sirkelimon ben dün eve geç geldim ne yapacağımı şaşırdım eşim güzel bir öneride bulundu Sebzeli bulgur pilavı Cacık Yanında sumaklı soğan🙂
Gizem260 Deletedmom83940 tam bebeğin gelişim dönemi 30 haftalığım ama beslenmem biraz kötü sıcaktan bişey yiyesim gelmiyor 🤦♀️
Bayancorek Deletedmom83940 Ayy bizde de kuru fasulye var. Taze fasulye yapacaktım değişiklik olsun dedim. Tarhana çorbası Pastırmalı kuru fasulye Pilav Yoğurt + Salata 🌸🙈
Sumeyyeabdi Deletedmom83940 aksama hiçbirşey yok daha ikili test sonucunu göstermeye geldim hastaneden çıkamadım daha
Sumeyyeabdi Deletedmom83940 cok sukur sonuçlar iyi cıktı ikili testte 3 hafta sonra gel dedi 17 oluyoruz ınslalalh belli olur cinsiyet🥰🤲
ceren_1411 Deletedmom83940 eşim bu hafta gece vardiyasına geçti 🥳 bu hafta ne pişirsem derdim yok şükür 🤪🤪😂 şaka bir yana vardiya berbat bişey😵💫dünden kalan taze fasülye,makarna ve cacık var onları yiyeceğim😌
Deletedmom83940 ceren_1411 eşim 3-11 çalışırken sıkıntı oluyor bende de o fabrikada yiyor ben yemek yapmaya üşeniyorum yiyemiyorum doğru dürüst
Ark Deletedmom83940 girit kabak dolma ,cacık,salata biz zeytin yağlı yeriz artık 2 ay yemek zor yeniliyor
ceren_1411 Deletedmom83940 aynen öyle çorba bile yapmıyorum kendime genelde hep aperatif hazırlıyorum karnım doğru düzgün bile doymuyor 😮💨
Ark Deletedmom83940 böyle yuvarlak yeşil bir kabak bu aylarda çıkar onu normal biber dolması gibi yapıyorsun