_peritozu 2prensesannesiiii kanı nerede veriyorsun canım. Ben saglık ocagına gitmiştim 8:30-9 arası alıyorlarmış kanı yarına kaldı
Hazaall 2prensesannesiiii 800 civarında çıkmıştı doktor bekletmisti keseden bebeği görene kadar qma çok şükür rabbime gördük ettik şimdi gun sayıyoruz oğlumla dilerim sende kucağına alırsın sağlıkla sonra birde bu son heycanli bekleyişler 🥰😇
Hazaall 2prensesannesiiii inşallah canım dualarım seninle hamislerin duası kabul olur derler baktir ama bizide habersiz bırakma 😇