Eldgrn 2prensesannesiiii 879 çıktı 2 gün önce senin adetine daha var diye biliyorum inşallah yükselir ben kendime gebelik var diyemiyorum ama bence sende var ya senin için de hemen Perşembe olsa öğrensek sonucu ben de seninkini çok merak ediyorum 🥰🥰🥰
Hazaall 2prensesannesiiii canim benim ilk 2.4 du 10 gun sonra aşırı yükselmişti çok şükür şu an gun sayıyorum 37 haftaligiz inşallah sağlıkla alırsın kucağına 😇
2prensesannesiiii Deletedmom83940 baş dönmesi nefesim kesilir gibi sırt ağrısı var bugün teşekkür ederim inşallah sağlıklıdır🙏🏻
2prensesannesiiii Dark inşallah sağlıklıdır bi şekilde belli ediyor bu gün kendini belirtilerle 4 günüm kaldı yarın tekrar kan vereceğim 🙏🏻
_peritozu 2prensesannesiiii kanı nerede veriyorsun canım. Ben saglık ocagına gitmiştim 8:30-9 arası alıyorlarmış kanı yarına kaldı
Eldgrn 2prensesannesiiii 3 yıldır deniyorum yavrum valla ilk kez tuttu bu şekil inşallah yükselir 4. Yıla giriyorum artık ondan çok istiyorum güzel bir şekilde artmasını sağlıklı olmasını
Eldgrn 2prensesannesiiii ilk 5.67 ikincisi 8.79 Bu yüzden yükselir inşallah diyorum değerler düşük Bu gün de verdim bekliyorum onu o değiştirecek devammi tamam mı diye
Hazaall 2prensesannesiiii 800 civarında çıkmıştı doktor bekletmisti keseden bebeği görene kadar qma çok şükür rabbime gördük ettik şimdi gun sayıyoruz oğlumla dilerim sende kucağına alırsın sağlıkla sonra birde bu son heycanli bekleyişler 🥰😇