Sevvgiii ben ilk 3 ay progestanı 2 doz aynı şırıngada yaptırdım birde oksapar coraspirin vitamin kullandım 3 ay sonunda progestanı kesti oksaparı haftada 2 ye düşürdü ilaçlar hala devam 33. hafta coraspirini sonlandırdık 1 ay dan az bir süre kaldı doğuma…en önemlisi stres bol bol dinlen çok ayaklanma doktorun söylemiştir zaten…benim ilk beta 53 çıkmıştı herkes bakalım bekle sevinme dedi arttı kese kalp atışı derken ilk 3 ay bekle dediler çok bilmişler en güzel zamanlarımı yediler sen sadece inan çevrene kulak verme doktoruna güven sadece çünkü süreç böyle devam ediyor 6.aydan sonra alışveriş yap vs vs derken 8 aya geldik aklıma öyle işlediki herşey şuan hala bi yüzünü göreyim modundayım sen sakın öyle yapma inan ve güven bol dua et bende ederim … Allah hayırlı evlat nasip etsin herkese 🤲🏻