ramonun_annesi Doktorlar yurtiçi yurtdışı farketmez, bazen göremiyorlar yani ayarlamayı beceremiyorlar ultrasonda ve bu yüzdende uğraşmak istemeyip, yok şöyle yok böyle diye başlarından savıyorlar. Ben yurtdışındayım şuan 26 haftalıkken yani geçen hafta kontrolümde halâ cinsiyetini net söylemedi ve bu sürece kadar erkek gibi dedi hep, son kontrolüm dahil. Ben bebeğimin cinsiyetini mayıs ayında 22. haftamda Türkiye’de yaptırdığım ayrıntılı ultrasonda öğrendim ve yüzünü tam olarak orada gördüm. Burada kendi doktorum kafa ölçümü, bacak ölçümü, karın ölçümü yapıyor gönderiyor. Son kontrolümde acaba 4D görebilirmiyiz diye sorduğumda ise yüzünü görürsek bakarız dedi ama ultrasonda normal siyah beyazda bile görmek için ayarlamadı bile yani siyah beyaz bile görmedim. Benimde çok sinirlerim bozuluyor birde ultrasona 60 € ücret alıyor. 😡😡