Kızlar bugün 14+5 olduk ikili test sonucum için doktora gittim baktı yüksek riskte değilsin down sendromlu risklerin en altında çıkmış sonuç dedi ama net bişey diyemeyiz bu konuda net bilgi almak için karnından sıvı almaları gerek onda da şehir Hastanesi’ne gitmen lazım dedi şimdi ben anlamadım ki ne demek istediğini bebeğimde bir sıkıntı mı var ve ben cinsiyeti öğrenmek istiyorum dedim bana bir ay sonra gel bakarız dedi ben çok istiyorum öğrenemeyi hocam dedim iki hafta önce bakmış diğer doktor bidaha bakarsam bebeğe zararlı dedi yani başından salıyorlar resmen bebeğimde bir sıkıntı varmı ki down sendromu ile ilgili niye böyle yapıyorlar anlamıyorum ki ☹️☹️ oysaki çok heyecanlıydm cinsiyetini öğreneceğim diye ve hiç bir zaman ikili test net sonuç vermez dedi