Zeynep0607 19+1 den selamlar dün en etkili tekmemi yedim ama sadece sırt üstü yatınca kıpırtıları anlıyorum sizin nasıl?
Zeynep0607 Sevgiiss henüz erken çünkü bende devamlı birşey hissetmiyorum çok nadir inşallah en kıpırdak Zamanlarını da görmek nasip olur
Aslymn Sevgiiss Sevgiiss 19+1 oğlumun yeni yeni hareketlerini hissediyorum ve sırtım ağrıyor ama şükür güzel gidiyor 🌸
EsraPeri Aslında bende bir şey sormak istiyorum kızlar ilk hamileliğim suan 20 haftalığım ve bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum ilk hamileliklerde olur diyorlar ama bazen içimde baloncuk patlıyormuş gibi hissediyorum sizce hareket mi ediyor o zamanlar da