Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesine gidiyorum ben de 37+4 haftalığım. Geçen hafta muayene olmaya gittiğimde bana Pazartesi günü (38+1 oıyorum)acilden yeşil alana git sana gün versinler denildi. Bu benim 2. gebeliğim ilki de sezaryen olmuştu yani demem o ki gün verilmese bana niye öyle desin doktor