VeraAnnesi Kbrkbrr Maalesef İstanbul’a geldiğimden beri ben de şaşkınım devlet hastaneleri çok sıkıntılı. Özellikle Kanuni için hiç iyi şeyler duymadım. Kardeşim ordan doğum yapan bir kadının davasına bakıyor hatta başına gelmeyen kalmamış zavallının. Çam sakura iyi temiz dediler hep umarım pişman olmam
Sevallaves haklisinesracim bebek 2 haftadır aynı kiloda bence gelişimi durdu, ki kilosu da 3 buçuk civarı ve 2 gün sonra 40 hafta ne bileyim o zaman sezaryen olacakları neden 38 den sonra hemen alıyolar ki
haklisinesracim Sevallaves her hastane öyle yapmıyor işte. Hastanenin benimsediği sistem anne dostu veya bebek dostu olarak ikiye ayrılır. Anne dostu olan hastanelerde dediğiniz gibi sezaryen seçme hakkı vardır isteğe bağlı gün alma vs ama bebek dostu hastaneler bebeğin sağlığını önceler. Çıkmak için bebek kasilmalari başlatmadı ise (artık doğumu bebeğin başlattığına inanılıyor çünkü) bekletiyorlar kilo alsın veya almasın. Yani bebeği önceliyorlar öyle söyliyim. Büyük ihtimalle bebek dostu bir hastanede doğum yapacaksiniz
Sevallaves Miiiii valla ben çam sakura ya gidiyorum orda tek kişilik ve çift kişilik odalara veriyolarmış hep odalar o şekldeymiş
Miiiii Sevallaves bi yakinim ekstra cuzi bi miktarla tek kisilik oda kiralayabiliyosun demisti de ondan sorayim dedim muayeneye gidjnce konusucam doktora sormam gerek galiba
Sevallaves VeraAnnesi teşekkür ederim umarım hepimiz sağlıkla alırız bebişlerimizi kucağımıza 🤲🏻 insan 40 hafta olunca stres oluyormuş ister istemez bunu farkettim
Sevallaves haklisinesracim mantıklı, olabilir tabi ama şehir hastanesi prosedürü diye düşünüyorum ben de
3oglanannesi Kbrkbrr ay rezillik meydanda mı kalocam deseydiniz ya devlette muamele rezalet zaten sırf doğum yapmak için gidiyorum bende özele gitmesem bebeği bir lere bile görmezdim kesin
Sevallaves Miiiii öyle bişey olduğunu zannetmiyorum çünkü şehir hastanesi devletin, içerden biri parayla ayarlarsa bilemem tabi de
rizelipek Sevallaves ama o hastaneye devamlı gitmeniz gerekiyor son ana kadar çevremde var veriyorlar gün
Sevallaves rizelipek öyle bişey olsa bana da verirlerdi, ben en başından beri orda takipliyim ilk bebek ve bebek ters normal olmaz sezaryen olur dediler hep döner filan diyen olmadı hiç, sizin bahsettiğiniz 2. Hamilelik için geçerli olabilir
Miiiii Sevallaves bana dedigi herkese sunulan bisey oldugu icerden ayarlanan bisey degilmis bide bisey sorcam sezeryan olanlar iki gun kaliyomus ama ben bir gun kalmak istesem cikma sansim varmi istege bagli yani bilgin varmi
Kbrkbrr Sevallaves ilk gebelikte devlet hastaneleri son güne kadar bekliyolar normal doğum olsun diye. Doğum başladığında bile dönen bebekler var çünkü. Sizi direk sezeryan yapmaz devlet hastanesi başka bir sağlık sorunu yoksa. özeller yapar ancak
rizelipek Sevallaves evet 2. Gebelikte dedim ben ilkse maalesef son ana kadar bekliyor devlet hatta bebek döndüyse zorla sizi normal doğurtuyor sancı veriyor üstünüze çıkıp karnınızdan falan bastırıyor korkutmuş gibi olmayayım daha geçen gün kuzenim doğurdu ikinci normal doğumu oldu kız gece gitti ertesi gün öğlen doğurdu ölüyomuş nerdeyse yinede sezaryene almamışlar yani doğum bir kere olan bişey imkanınız varsa bildiğiniz bi özel hastaneyi tercih edin derim ve geç olmadan gidip konuşmanız gerek son dk özellerde almıyor
Kbrkbrr Miiiii devlette genel anestezi yapıyolar zaten belli bir saate kadar kalkmıyorsunuz ilaçlar kanama kontrolü bebeğin testleri sizin durumunuz falan zaten en az 2 gün sürüyo. Ben 4 gün kalmıştım devlet hastanesinde ağrım çok olmuştu. Kendinizi iyi hissetmeden çıkmayın
Miiiii Kbrkbrr esimde oule diyo ama bilemiyorum ya ilk dogummdda bir gun bile zor kalmistim hastanede simdi bide oglumu evde birakicam 2 gun ayri kalmak zorlicak beni sanki
Kbrkbrr Miiiii siz ve bebeğiniz sağ salim çıkın inşallah hastaneden öncelik siz ve bebeğinizsiniz. Allah herkese kolay doğumlar versin ve iyi insanlarla karşılaştırsın 🙏
BusePolat Kbrkbrr bugün sordum senin için hiç kaydın olmasa bile 37 haftadan sonra randevusuz gelebiliyosun ama sabah 8 de gelmen lazım ki baksınlar bazı doktorlar kayıt olmadan bakmıyormus bazıları bakiyomus o yüzden kontrol için 8 de gelsin dedi diyelim kaydın yok yine sancin var direk acile geldin doğuma alıyorlar normalse normal sezaryense sezaryen farketmiyo bilgin olsun