Yareninnannesi60 Bugun kontrolum vardı 35. Haftaya girdik bebeğimin kilosu 2100 sizcede çok az değil mi doktor normal diyip geçiştirdi sanki Normal mi ben mi evham yapıyorum. Bu haftada olanlar sizin nasıl
La_le Yareninnannesi60 canim bende 36 haftaligim bebeğin kilosu 2500 dedi son aydasin almaya devam eder dedi banada az geldi kilosu
Melisakrtl Yareninnannesi60 son 3 haftada daha cok aliyolarmis kafana takip kendini strese sokma bence :) alir insallah iyi dusun
La_le Yareninnannesi60 senin mi benim mi ben 2 haftadır rahatsızım bişey yiyemiyorum küsüp duruyorum halen oyuzden şuan ne ben nede bebek kilo almış
Elilar2225 Yareninnannesi60 acaba siz 32 haftalık ne kadardı biliyormuydunuz? Bende 32 hafta 1537dedi geriden geliyormuş insAllah ben de 35te bu kadar olurum 2500 geçsin yeter🥹
Hafize27 @La_le sizin normal bence bana 2900 dedi ama 1 hafta öndeymiş gelişimi normali 2600 falan heralde birde ultrason eksik veya fazla gösteriyor oğlum 3600 doğdu doğum hanede 2900 kendi doktorum 3500 demişti cihaza göre değişebiliyor
Mercan28 Yareninnannesi60 35.haftada 3kiloydu bebişim biraz önde gidiyor gelişimi ama hiç kafana takma canım son haftalarda daha çok kilo alıyolarmış stres yapıp bebişi üzme
Melisakrtl Mercan28 peki doktorunuz size bebeginizin sagligiyla ilgili olumsuz bisey dedimi veya sizin sagliginizla ilgili ? Bebek onden gidiyo ya onun icin sordum
Mercan28 Melisakrtl gayet sağlıklı olduğunu bir sorun olmadığını söyledi hamileliğimi.öğrendiğimden beri hep gelişimi önde ilerledi bir sorun olmadı şükür
gldn065807 Yareninnannesi60 benim kızım 35 de 2800 kg dı 38+3 3 kilo doğdu doktorum ulturasonda yanılma payı yüksek dedi o yuzden çok kafana takma şuan 80 günlük kızım masallahı var
Snnr41 Yareninnannesi60 benim 31. Haftamda 2000 kg du 🤦🏼♀️ suan 34teyiz bu hafta bidaha ogrencez kilosunu
Ezgicck Yareninnannesi60 yapısal olabilir canım sağlıklı olsunda kiloya çok takılma boyu uzun çıkıyor benim bebişinde ama babası 190 ben 170 ikimizde zayıfız bebekte bize benziyor 😂
CkmkSema Yareninnannesi60 2.5 kg ile 4 kg arasında doğan bebekler normal sayılıyor tip literatürunde. 2500 kg yu rahat bulacagi icin dohuma kadar normal demesi normal 🥰 her bebek iri olacak diye bir şey yok sağlığı yerindeyse üzülmeyin lütfen. Ultrosan kağıdında kac hafta ile uyumlu gözüküyor?