Bizim binada eğitimli insanlardan oluşan bina. Hemşire, doktor, öğretmen mühendis…gibi insanlar var. Sadece kat komşularımla görüşüyorum onlar da 65 yaş ve üzeri. 40 daire var binada. Eğitimli olarak ifade ettiğiniz komşularımı sadece asansör beklerken görüyorum 😂 girip çıkmayı bende sevmem onlar da sevmiyo. Yan binadan komşum var o da eğitimli 😂2. Üniversitesini yüzyüze okuyor eşinden ayrıldı sadece onunla girer çıkarız o da imkan dahilinde. Yaşlı komşularım bana gelir gider ama ben çok nadir giderim. Rahatsızlık vermeyi sevmem