minikerdeminannesi Eğitimli okuyup kendisini yetiştirmiş kişi olarak dedim ,yoksa okumuş insanlar diyebilirdim
Mihrimahvuslat minikerdeminannesi kusursuz dost arayan dostsuz kalır diye bir söz var eğitimli kendisini yetiştirmiş olup burnu havada bilmiş bilmiş konuşanı da var 🤷🏻♀️
Mihrimahvuslat Deletedmom623737 aynen öyle bende o düşüncedeyim hep diğer türlü insan anlaşamaz çok bilmiş olur hepsi için değil ama bazıları gerçekten öyle
AnagibiAnaa minikerdeminannesi Tabiki eğitim de önemli ama inşallah insan evladı birileri çıkar karşına insanlık herşeyden daha üstün benim gözümde iyi şanslar ✨
minikerdeminannesi Bakın konu çok alakasız yerlere gitti özetle kavgacı cahil komşularım varken okumuş birbirlerine destek olan komşuları Allah nasip etti ve kıymetlerini bilmek istiyorum bu yani
alonee minikerdeminannesi eğitimlilerde kavgacı oluyor mesele eğitim değil ki, hoşgörü anlayış ilkokul mezunlarında da mevcut.
meltemkumsal16 minikerdeminannesi bizim eski evimiz ve mahallemiz öyleydi kimse birbirini tanımaz merdivende bile görse selam vermezdi maalesef hiç guzel değildi tanışırken bile kimse gidiyor musunuz demedi sonra ev aldık bahçeli mustakil herkesin kendi evi öyle samimi öyle içten insanlarla tanıştım ki hepsi canımız oldular 1 gun camda gorunmesem nasılsın diye arıyorlar kendimde üniversite mezunuyum ama sorsan bu mahallemiz derim iyiki almışız evimizi 💗
Archenemy_56 minikerdeminannesi çok hevesli olmayın derim 😂 her zaman mesafeniz olsun beklentiniz olmasın insanlar çok değişik ben de evime taşınalı 1 sene oldu 2 komşumla samimi olduk ki onlar istediler ama komşuluk anlayışımızın çok farklı olduğunu gördüm şuan merhaba merhaba kıvamına getirdim olayı çok rahatım 👍🏻
minikerdeminannesi Hala aynı yorumlar geliyor duyar kasmak yerine bu cevap verdiğim konuyu önce bir anlamaliyim demenizi bekliyorum
alonee minikerdeminannesi Bu duyar kasmak değil ki. Olan şeyi söylüyor insanlar size. Eski oturduğum yerde üst komşumuz eğitimli insanlardı ama ağzından küfür eksilmez karısını döverdi. Yan komşumuz eğitimliydi ama çingene gibi sabahtan akşama kadar kısık sesli konuştuğunu duymadım keza eşi de öyle sessiz konuşmayı bilmezlerdi çocuklarıda aynı şekilde. Herkes şikayetçiydi. Yani eğitim diye güvenmeyin bu kadar diyoruz. Hoşgörü anlayış insanlık bunlar dışarda simit satan amcada da mevcut. Okuyup eğitimli olmasına gerek yok insan olsun yeter.
minikerdeminannesi Deletedmom623737 size bilmediğimi kim söyledi güzel öneriler alıp hoş sohbet ederiz diye planladım ,sizin gibi kıskançlık içine işlemiş kötü kalplileri beklemiyordum
Deletedmom623737 minikerdeminannesi kötü kalpli sensin. sen kimsin ki seni kıskanıcam 😅 neyin önerisini alacaksınız pardon biliyorsunuz madem bildiğiniz şeyin postunu mu açıyorsunuz 😅 yazdığım niye bu kadar zorunuza gitti küfür felan mi ettim size yada hakaret felan mi 😅 gayet açık ve net bi soru sordum. kötü kalplı sensin ki insan ayrı mi yapıyorsun.
minikerdeminannesi alonee öyle söylüyorum çünkü bir tanıdığımda orada yaşıyor yıllardır ve benim de gözlemlediğimden bahsediyorum
minikerdeminannesi alonee tabiki bunun örnekleri oldukça çoktur ama ben kendi yaşadığım çevreden bahsediyorum
minikerdeminannesi Deletedmom623737 burası bir sohbet formu istedigim konuşmayı açarım sizin gibi fesatlar linç peşinde
Ysgl26 minikerdeminannesi valla Allah hayırlı komşı versin. Benim eski komşularım hep genç ve güya eğitimliydi ama 4 sene canımızdan bezdirdiler taşındkk en sonunda. Şimdiki komşularımın hepsi 50 li yaşlarda ve ilkokulu bile bitirmeyen var ama o kadar iyiler ki maşallah yemek yapıp getirirler herşeyime yardım ettiler taşınmada tadilatta. Hamileyim diye her dakika bi ihtiyacın var mı diye sorarlar.. önemli olan iyi insan olmak yaşı eğitimi yok bu işlerin