Sevdanur522 Ruken_ Sermec27 Mavidunyamm Asil_hatun gurbetcianne97 Liyasmum Lylaars Habus Busarsl haklisinesracim Sermec27 rukiye_korkmazz Gzmmtrkmn birogretmen Sevilayozdemir Alparslaninannesii Yldzalra ed1112 sherwoodTR tugbadipi benimmdunyamm Hepinize tesekkur ederim allah razi olsun ❤️❤️ Bebegim de bende iyiyiz cok sukur. Bebek biraz yorgunmus dinlen dedi doktorum nts ile bakildi sanci agri yok . Ultrasonda da gorduk hareket ediyo ama yorulmussun bebek de yoruldugu icin hissedememissin dedi. Sekerime daha once supelensigi icin baktirmisti ama seker yoktu. Kizlar aman diim sizler kendinize dikkat edin ben ev isi derken cok abarttim sanirim son gunlerde sabaha kadar korktum durdum. Annem de daha onceden 7 aylik bebegini kaybetmisti hareketsizlikten anlamisti bisey oldugunu gittiginde bebegin 1 haftalik ölü oldugunu ogrenmisti simdi bende oyle olucak diye cok korktum ama cok sukur yok 🥰
Sermec27 Sevdanur522 canım gebelik şekeri baktırdın mi su fazlalığı ve Bebek ilerde gidince de şeker olabiliyor inşallah herşey yolundadır
gurbetcianne97 Sevdanur522 ohhhh çok şükür çok sevindim gerçekten. Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin🌸
Sermec27 Sevdanur522 ohh çok şükür canım bende daha önce ilk oğlumu doğuma yakın kaybettiğim için ister istemez uzun süre hareket hissetmiyorum diyince korktum çok sevindim inan sağ salim kavuşursun inşallah evladınla 🥰🤲🌺