Fndaa_arslan benim de yüksek çıktı endokrine yönlendirdi doktor oda diyetisyene gönderdi takipteyim şuan hergün yürüyüş yemekten sonra, 3 ana 3 araöğün yapıyorum ekmek olarak çavdar yada tam buğday pirinç , hamurişi, patates , aburcubur , çikolata yasak 🚫 Meyveleri de dikkatli yiyorum 20 gün sonra gittiğim de 145 e düşmüştü şimdi aynı şekilde devam ediyorum tekrar ölçülecek