[silindi] Ozge Doğru kulağa kız ismi gibi geliyor ama cinsiyeti erkekmiş. Bence de uygun değil erkek için.
[silindi] EzKrkcatkr Hmm doğrudur. Karina falan ben de duydum ama bu Karin. Arapça, Kur’anda da geçiyor ama sevmedim zaten. Kimse sorsam beğenmedi 😂
2beybigeliyor [silindi] evet direk dalga geçerler mi diye düşünüp seçmek lazım. Bi ömür taşıyacak o yüzden banane milletten diyemiyoruz🥴
Nurcantas65 Değişik isimleri severim ama bu kusura bakmayın olmamış karın diye okudum ilk başta ne karısı dedim ☺️ çocuklar biliyorsunuz acımasız çok ilisirler çocuğa
Burcu0707 [silindi] benim sahsi fikrim hic hos degil 🙄 ileriki zamanda dalga konusu cok olur canim oglun bir erkek annesi olarak
Esrakky [silindi] Yanliş anlama canım benım ama hiç guzel gelmiyor erkek herkes karım gel falan dese ne bilim yinede senın kararın ❤️ Bayana hitap ediyor cok fatklı kimsede olmayan daha güzel isimlerde var ☺️
[silindi] Esrakky inan farklı isim arayışında değilim. kızımın adı Meryem, oğlumun adı Bera. Üçüncüye sen karışma diyor eşim 😂😂 Karin’i o bulmuş