[silindi] Hanımlar günaaaaydın ☺️ Sizce erkek çocuk için Karin ismi nasıl? Verilir mi erkek çocuğuna? Kulağa nasıl geliyor, okulda yaşar mı herhangi bie zorluk vs
EzKrkcatkr [silindi] Ben yurtdışında yaşıyorum Karin ismini kızlarda kullanıyorlar hep, erkeklerde Karin hiç duymadım
2beybigeliyor [silindi] kulağa hoş geliyor ama biizm toplumun zeka seviyesini vs düşününce sürekli ne anlamı var ne demek ne saçma vs diye duyabilirsiniz, okulda da çocuklar acımasız oluyır maalesef alay edebilirler 😔
[silindi] 2beybigeliyor Ben de öyle düşündüm, okulda akran zorbalığına uğrar, senin karin falan. İ harfi olmasa karın yani 😂😂😂
minikerdeminannesi Kur’an da geçen isimler olursa daha güzel olmaz mı çocuğumuzun üzerimizde hakları var çünkü 🙂
[silindi] minikerdeminannesi Kur’an’da geçiyor ama. Arapça bir isim bu. Haklısınız, çok dikkat ederiz, ki kızımın adı Meryem, oğlumun Bera. Bu üçüncüye isim arıyoruz 😂😂
Deemetibostnci [silindi] çok da fazla şey etmemek lazım 🤭 normal eski Türk isimleri falan da güzel oluo
2beybigeliyor [silindi] evet direk dalga geçerler mi diye düşünüp seçmek lazım. Bi ömür taşıyacak o yüzden banane milletten diyemiyoruz🥴
[silindi] Ozge Doğru kulağa kız ismi gibi geliyor ama cinsiyeti erkekmiş. Bence de uygun değil erkek için.
[silindi] Deemetibostnci Valla ben geleneksel isimleri daha çok seviyorum. Kızımın ismini annem, oğlumun ben verdim. Üçüncüye karışma diyor. Gelmiş Karin nasıl isim diyor? Ölü taklidi yaptım ama yemedi
Deletedmom7373700 [silindi] önce karın diye gördü gözüm. Kimin karısı dedim bir olayı anlamadım 😂 özür dilerim. Ama kulağa pek hoş gelmiyor gibi. Anlamı da güzel değil bence. Hısım komşu gibi anlamları var. Ben bile ilk okuduğumda farklı bişeyler anladım düşündüm. İlerde okul döneminde çocuklar dalga geçebilir. Aşırı acımasız oluyor bazı çocuklar.