Barlasinannesi Kızlar merhaba ellerim ve ayaklarım böyle şişiyor bugün tahlil verdim sonuçları bekliyorum başına böyle şeyler gelen var mı acaba ?
Rabiaseher Barlasinannesi benimde sisiyo ama bu kadar olmadi tuzlu mu yiyosun cnm yada az hareket ediyosan olabilir
Bkyya Barlasinannesi benimkilerin durumu daha kötü 3 defa test yapıldı ama bişey çıkmadı çok şükür sadece vücudum çok fazla su tutuyormuş ama yinede tansiyon takibini bırakmıyorum çok tuzlu şeyler yemiyorum inşallah seninde normal çıkar içini ferah tut 🙏 havanın sıcağı da çok etkiliyor
Benjaminannesi Barlasinannesi kuzu tuzlu şeyler mi çok aserdin ödem toplamış ama doğumdan sonra gidiyor dert etme
Asliatas12 Barlasinannesi Tuz tüketimini baya azaltmama rağmen gün içi evin içerisinde dolaşmama rağmen dinmiyo 🤷🏼♂️
Barlasinannesi Bkyya inşallah canım sana da çok geçmiş olsun ben artık şişlikten yürümekte zorluk çekiyorum ayaklarım canımı acıtıyor resmen
Asliatas12 37 haftalıkken benimkide böyle oldu şu an 38+5 im Tahlil yaptıracaktım sonra sor durduk doktoraProtein fazlalığı yürümeme Yada varis genelde bunlar bir de son haftalar olduğu için şişmesi normalmiş bol bol yürüyüş
Barlasinannesi Asliatas12 bende öyle günde on bin adım hiç yoksa beş bin adım atıyorum e yemek yap temizlik yap bide ev içi hareketler var ama yine de böyle
benimmdunyamm Barlasinannesi benimde çok sis ellerim ağrıyor ayağım sis ama bu kadar değil ellerim çok sis batıyor
Benjaminannesi Barlasinannesi stres sıkıntı var mı canım benim ilk gebeliğimde hiç bir şey yapasim gelmiyordu sadece uyumak istiyordum sen de de gerginlik sorun sıkıntı varsa tetikliyor
Benjaminannesi Barlasinannesi ellerinin pek bir şeyi yok aslında çok güzeller ❤️ dediğim gibi stres mi yapıyorsun gerginlik vs
benimmdunyamm Barlasinannesi ellerin yine de o kadar fazla değil bol su iç turşu falan yeme şimdi karpuzu zor doğradım elimin içi acıdı sabaha uyanır uyanmaz esime elime masaj yaptırıyorum iğne gibi batıyor gerçekten
Barlasinannesi Benjaminannesi yok canım çok şükür hiç hamile gibi de hissetmiyorum her işimi kendim yapıyorum çok dincim işte sadece şu şişme sorunu oluştu onun dışında çok şükür bi sıkıntı yok kuzum
Benjaminannesi Barlasinannesi Allah Allah ben de çözemedim ki geçmiş olsun canım bir görün istersen belli bir yerden sonra can yakmaya başlar
Deletedmom_110 Barlasinannesi Ben dün akşam agladim ayaklarım çok şişti diye seninki aşırı çok şişmiş ya tuzlu çok mu yiyorsun yürüyüş yapıyor musun
Barlasinannesi Deletedmom_110 az oranda tuz kullanıyoruz bu en başından beri öyle kilolu başladım diye gebeliğe tuzdan kıstım.. yürüyüş her gün yapmaya özen gösteriyorum dışarda yapmayınca evde pilates yapıyorum
Deletedmom_110 Barlasinannesi Canım inşallah tahlil sonuçlarını temiz çıkar ya çok çok geçmiş olsun 🤍