Siz de aynı sorunu yaşıyor musunuz? Kuaförler artık eskisi gibi saç kesimine uğraşmıyorlar. Kime gittiysem sanki hiç eğitim almamışcasına teknikten bi haber dalıyor saça. İnternette bazen saç kesim videoları görüyorum, kuaförler ne kadar özeniyor ne kadar titiz çalışıyor, farklı teknikler, farklı makaslar kullanıyorlar. Şimdiki kuaförler hep saç boyama üzerine çalışıyor (ki onu da iyi yaptıklarını düşünmüyorum). Saçlarımı emek emek uzatıp güzel bir model kessin diye kuaföre gittim, gitmez olaydım. Kendim kessem evde daha iyiydi. Gittiğim kuaför de isim yapmış, pahalı bir kuafördü az buz bir şey değil. Var mı öyle bildiğiniz çok titiz çalışan, anlattığınız modeli birebir çıkaran, kesim konusunda profesyonel kuaför? Konya’da yaşıyorum ve tesettürlüyüm. Ona göre tavsiye edebilirseniz çok iyi olur. 💕