angelicaa 37+4te yapıldı ve kesinlikle acı diye bir şey yok. Kendinizi kasarsanız rahatsız hissediyorsunuz o kadar. İlk rahattım sonra farkında olmadan kendimi kasmışım, doktor en başta ne güzeldi aynı şekilde rahatla dedi saldım kendimi ve bitti.
Emiralya nsli1234 onu bilemiyorum catı muayenesinde sadece kemige bakılır uygunmu diye bazilarinda uygun olmuyo ama az bi kısımda bu enfeksiyonun hamile kalmaya engel oldugunu duymustum ama onu duymadm
GamzeGuzeller Ayss01 2 parmağı ile bakıyor sadece ya el falan soktuğu yok geçen hafta yapıldı banada hiçbir şekilde de hissetmedim ilişkiye giriyorsunuz ve o acıya dayanıyorsunuz sonuçta iki parmak ne kadar acıtabilir ki öyle düşünün
[silindi] nsli1234 valla gayette acıyo ister korkun ister korkmayın burda sormuşsunuz acır mı diye siz acımaz cevaplarını bekliyosunuz acıdı diyenleri eleştirmeyin bende ağrı vardı ve sonrasında kanama da oldu çünkü çatım dardı sezaryen oldum zaten
nsli1234 [silindi] acımaz cevaplarinı bekleniyorum sadece hic bilmedigimden soruyorum ki kendimi ona gore hazirlamak istedigim icin
ayferekal Ayss01 ıkı parmak yada 3 parmak olarak sokuyor evire cevirede içerde kemige baskı yaparak dolandırıp bakıyor
uykularharamoldu nsli1234 dün oldum. Hiç acımadı. Hissetmedim bile İnan ki. Nasıl da korkmuştum oysa ki
kiraz_zeynep nsli1234 ben herşeyden iğneden bile korkan insanım ilk gebeliğimde bende senin gibi korkardım bide acı eşiğim çok düşük benim kendini sıkmadıgin sürece sıkıntı yok bide kadın doktor yapsın çatı muayenesini en azından elleri küçük onların erkeklerin eli daha büyük 🤗korkma fazla rahat ol illaki hafif acıyor ama o kadar da abartılacak kadar değil ben muayeneden sonra kasıklarım ağrırdi ama ilişkide bile illaki ilk yaparken hafif acıyor onun gibi düşün rahat ol