nsli1234 Günaydınnnn kizçeler 37+4 haftalığız geçen cumartesi kontrole gtittim ve haftaya pelvis kemiği muayenesi yapacağını soyledi can yakıyor mu nasıl bakılıyor ne yapmam lazımm biraz bilgi verir misinizzz
Laylaycizi_96 nsli1234 kızımdan hatırladığım kadarıyla kendini kasmadıgın sürece hissetmiyorsun bile ama cok kasarsan kendi kendine canın acıyor bende 36 haftalıgım bu kontrolde yaparmı bilmiyorum hazırlıklı gitmem gerek
ayferekal nsli1234 can yakıyor malesef korkutmak asla istemem ama kendini buna hazırla baya baya can yakan bir muayene sonucta elini sokuyor evire cevire basa basa bakıyor yani benim acıya dayanıklılıgım iyidir ama benim bile canım yandıysa düşünemiyorum artık 2 saatte onun acısını sızısını cektim
Haticelisa nsli1234 ya hiçte acımıyor boşuna kendini kasma parmagıyla kontrol yapıyor sadece bi kaç saniye suruyor inanki ne oldugunu anlamıyosun
Emiralya nsli1234 ben olmamıştım muayene dogum olcağı gun yapilmisti ilk kez yasadigin icin bi tık degisik hissediyosun kendini kastigin icinde hafif bi acı oluyo ama oyle buyuk bisey degil rahat olursan hic acimaz
nsli1234 Laylaycizi_96 sanırım 38. Haftada yapıyorlar yani benim 38. Haftama denk geliyor ve ister istemez kendimizi kasarız ya bilmiyorum endiseliyim biraz
nsli1234 ayferekal içinde döndürdüğünü bilmiyordum kontrolden sonra kanamaniz pldu mu peki bazıları oldu vs gibi seyler diyordu oyle okumustum
GamzeGuzeller Ayss01 2 parmağı ile bakıyor sadece ya el falan soktuğu yok geçen hafta yapıldı banada hiçbir şekilde de hissetmedim ilişkiye giriyorsunuz ve o acıya dayanıyorsunuz sonuçta iki parmak ne kadar acıtabilir ki öyle düşünün
ayferekal Ayss01 ıkı parmak yada 3 parmak olarak sokuyor evire cevirede içerde kemige baskı yaparak dolandırıp bakıyor
Emiralya nsli1234 evet elini sokuyo ama tamamen degil tabiki parmaklari iceride olacak sekilde cnku acilmayada bakiyolar parmak acarak mesela 2 parmak rahat aciliyosa 2 cm demktr
Haticelisa nsli1234 merak etme canım afedersin ilişkiye girerken bi problem yaşamıyosan doktorun baktığıyla hiç bi sıkıntın olmaz inanki saniyeler suruyor.. bazen burda cogu şeyi abartıyolar dıye duşunuyorum içini ferah tut
nsli1234 Haticelisa burda da okudum bazıları o kadar cok acıyor oyle boyle diyor haliyle bizde korkuyoruz
Ayss01 FatmaNur_27 ya tabi ki parmağını sokuyor sadece hanım efendi o kadar abartmış ki elini sokup içinde donderiyor ne demek . Zaten burada tedirgin oluyoruz korkuyoruz bide böyle abartanlar olunca
Emiralya nsli1234 onu bilemiyorum catı muayenesinde sadece kemige bakılır uygunmu diye bazilarinda uygun olmuyo ama az bi kısımda bu enfeksiyonun hamile kalmaya engel oldugunu duymustum ama onu duymadm
Senay74 Çok.merak ediyorum.bu kadar abartılmamalı.nasıl normal doğum yapacaklar acaba.saniyelik Bi durum.ve okadr kötü değil.
Hemecikk nsli1234 şu anda yaptırmış ve gelmiş biri olarak söylüyorum tabi ki bir his oluşuyor ama buna acı mı denir tartışılır. Toplamda 1 dk bile sürmedi. İki parmağını sokuyor açıyor çeviriyor itiyor galiba çok emin değilim 🤣 Ama şöyle söyleyeyim aaa deme ihtiyacı bile hissetmedim.
FatmaNur_27 Ayss01 çok haklısınız mizah amaçlı söyledim ama bildiğim kadarıyla her doktor farklı yapıyor bende yarın olcam tedirginim ağrı fln olurmu diye yaşayıp göreceğiz artık 😊