123xyz Böyle birşey dogru degil benim degerim 94 fakat cinsiyet erkek hem ultrasonda dr gördü hemde fetal dna testinde erkek oldugu teyit edildi
Ayseport 123xyz aslnda çinmiş nubmuş kese şekliymiş ikili testmiş bebeğin nabzıymş hepsi yalan allahtan başka kimse bilmio
Ayseport mucizem721 ay ben bnu bilmiodm cuma günü gittim doktora göstermedi kan verdm ikili test içinde haftaiçi çıkar biz sizi ararz dediler rapor olarak vermiolar o zaman bn sana enabızdan bakim kendim
Deletedmom7373700 Ayseport zaten erkekten gelen sperme bağlı tamamen. X ya da y hangisi gelir hızlı olur ve ölmeden yumurtaya giderse o tutunuyor işte. Başka herhangi bişeyde cinsiyeti belirlemiyor ama gelde insanlara anlat
elifmtl Benim değerlerim gözükmüyor yaptirdigim işlemler var tahlillerimde çıkmış ama değerlerin yanında pdf raporuna bakınız yazıyor neden acaba bilgisi olan var mı hanımlar
Deletedmom7373700 verocka 180897 yazıyor değer olarak. Neye göre cinsiyeti bu su deniyor bilmiyorum. Saçma bana göre çünkü 😂 ben direkt ultrasonda doktora sormuştum. O da bacak arası açık olunca tahminde bulunmuştu