NigarH bekleyemiyorum hele bu kadar riskli rakamlar varken ama mecbur eşimde bilmiyor ona bişey yok gebelik var mı yok mu emin olmak istiyorum diyorum bu değerleri var olarak bilmiyor yani hamile değilim diyorum kan verirken söyledim o kadarını da eğer yolunda ilerlerse pazar babalar günü o zaman söylemeyi planlıyorum inşallah sağlıklı yükselir bekliyorum bir umut