Zuzuu Herkesin bünyesi farklı tabi korkutmak istemem herkes farklı yaşıyor canı tatlı biri de değilimdir ama hep anlatılandan daha fazla ağrılı sancılı geçirdim 2 gün oldu ağrı kesiciler asla fayda etmiyor 😑 Ama bebeğim iyi olsun yeter doğum hikayemi yazdım zaten okuyabilirsiniz forum da görürseniz