Mervecan Ben ultrasonun yanılacağını düşünerek normal doğumda karar kıldım ama kanala girmemişti iri olduğu için ve sancı kalp ritmlerini düşürdü sezaryen oldum. Evet çok zormuş ya da bünye meselesi bilmiyorum çok ağrılarım var ama bebeğin sağlıklı olması çok daha önemli siz de benim gibi doktorunuza güvenin