DenzRya kasık ağriları cok normal canım. Bende tup bebekle 16. Haftadayım. Başlarda adet ağrisi gibi ağrilar batmalar olabiliyor.Bu arada ben 5. Gün embriyosunda evde 5. Gün erken gebelik testi yapip çok silik ikinci cizgi gormustum. 7. Gün bayaa koyu ve cok net bir 2. Cizgi cikmişti. Kan testine kadar sabredemeyeceğinizi düsünüyorsaniz eğer 7. Gun erken gebelik testi yapabilirsiniz.hakkınzda hayirlisi olsun. İnş bebeğiniz sım sıkı tutunuyordur size. 🤲