Snmbysl Hatice2323 yaa benimki de kız olucak çok istemistim rabbim nasip etti 🥰 bide ikinci kız çok sanslısın❤️
Hatice2323 Snmbysl evet canım çok şükür bizde kız istiyorduk ilkide kız ama olsun hele kızım daha çok kız kardeş istiyodu. Hayırlısıyla kucagimiza alalim canim
nermin_123 Snmbysl Snmbysl aynen ya son 116gün var vakit zaman geçmiyo sanki😔herden çok isdiyorum ki çabuk gelsin yanimda olsun vaktim zamanim onunla geçsin❤️🥰🌹🙏
Prensannesi_54 bo1362911 bana devletteki doktor 39 da alırım dedi sezeryanlıyım ben 39 haftam 4 ağustosa denk geliyor 31+6 günlük şuan