alya5 canım sen 41 de gidersen o gün yatırıyor beni hastaneden salmadı bi iki gün bekleyem mi dedim olmaz dedi :)) suyum azalmış zaten ben de riske atmak istemedim yine sana bırakıyorlar orda imza atıp tüm sorumluluk benim deyip imza atıp çıkabilme hakkın var ama ben istemedim daha fazla bekletmek.. bi sıkıntın yoksa beklicem diyorsan 41+1 olduğun gün gidersin o gün yatırırlar doğumhane özel oda şeklinde yanında sancını çekerken refakatçın var doğumu da aynı odada yaptırıyorlar bebeğinin ilk müdehalesini de hepsini aynı odada yapıyorlar refakatçın senin ve bebeğin eşyalarınla birlikte doğumhaneye girsin sonra serum veriyorlar serum bitince sen de giyiniyosun tekerlekli sandalye ile seni kalacağın odana götürüyorlar iki kişilik odaydı benimki odalar temiz hastane yeni zaten sadece gece refakatçı yatağı üstünde havalandırma var o kapanmıyo onun için battaniye de alın üşür yoksa canım refakatçının koltuğu çekyatlı yatak oluyor orda yatıyor