Hanımlar devlet hastanesinde normal doğum yapacagim inşallah, 40+1 olacağız , yani açılma şancı vs yok salı günü randevumuz var acaba yatırır mi yoksa kadına kadar bekletiyor . Bazıları 42 . Haftaya kadar bekletiyor devlet hastanesi felan deyince tedirgin oluyorum , şuan bile ağlıyorum sürekli nefes alamıyorum , hareket edemiyorum , o kadar kötüyüm ki 😔😔
Tek tesellim bebeğimin o güzel hareketleri ..