DilarArslan Bizde 13+4 olduk bugün ikili tarama sonuçlarımız temiz çıktı çok şükür 🙏🏻 doktorum kesin olmamakla birlikte kız gibi duruyor dedi 😍💕
pitircikannesi1 DilarArslan benim de ikili tarama sonucum temiz çıktı şükür çok korkuyordum sonuç nasıl olacak diye allahtan iyi çıktı senin de temiz çıkmasına sevindim cnm 😊🙏