Esmaky 13
pitircikannesi1 13+1 insallah cinsiyet yarın görücez 11 haftada kız gibi dedi baska aksam acile gittm mide bulantısı kusmadan ordaki doktor bi çıkıntı var gibi dedi yarın insallah netleşicek :) ilk öğrendiğim günden beri çok şükür hamile değilmişim gibi sadece 2.5 ay çok halsizlik yasadım suan eskiye döndüm. Tüylenmede Aşırı artıs oldu. Göbeğim çıkmaya başladı 32 bedendim hiç bir pantolon önü kapanmıyor 😀