Bsrabzks 27+4 üz , iyiyiz çok şükür şimdilik, umarım böyle devam eder. Düzenli olarak yürüyorum, hareketsiz kalmamaya çalışıyorum. Çok hareketli olduğu için 25. haftadan beri bir uyku sorunu oluyor sadece ama keyifli yinede. Dışardan izliyorum öylece tırtılımı. 🌸🙈