İlk hamileliğimde hep çekti canım ilk aylarda yedim napiyim çok canım çekiyodu eşim sushi gibi dilimliyor üstüne yoğurtlu sos yapıyordu ayy bir güzel oluyordu kalan göbeğin hepsini yoğurda banarak yiyordum şimdi yine hamileyim ilk ayımdayım yarın belli olcak kaç haftalığım ay yine canım çekti sipariş veriyorum dayanamıcam 😂