Appayipyip burnum kadar sert oluyr ama doktora gittiğimde vardi bana bişey söylemedi yarın gitcem ins kötü çıkmaz doktor söylemedi sağlıklı felan dedi Perşembe gttim daha yeni ogrendm 3 aylıkken öğrendim 1 hafta oldu ogreneli ilk oğlumu kaybettim ondan dolayı herşeyde kötü hissediyorum şükür bugün iyiyim ufak arada tekme falan var hissedyrm