Yasminaydemir Rabbim bir daha öyle bşr acı yaşatmasın inşallah kötü düşünmeyin siz. Aynen öyle en güzeli doktorunuza sorun bu stresi kendinize ve bebeğinize yaşatmayın stres de kasıntı arttırmaya sebep bu arada benim kasılmalarımı doktor fark etmişti karnın çok sert demişti ben de gazdan oluyor di mi diyince hayır falan demişti öyle anlatmıştı kasılmayı ve taktik vermişti ben de size vereyim 😊 eğer karnınız çenenizin ön yumuşak tarafı kadar sertse normal, eğer burnunuzun ucu kadar sertse orta derecede bir kasılma, eğer alnınız kadar sertse çok kasılma var anlamına geliyor. Kasılmanın tek zararı da bebek kendini sıkıp tek bir yere ağırlığı verdiği için rahim ağzı kısalmaya başlayabiliyor bu da erken doğuma sebep olabiliyor o yüzden en iyisi zaten doktorunuzun görüp fikrini söylemesi