Temmuzannesii28 Benim gibi yoğun bakım kapılarında bekleyen, bebeğini daha hiç kucağına alamayan, kokusunu içine çekemeyen anneler var mı aramızda 😔 çok mutsuzum bebeğimi çok özlüyorum biran önce ona kavuşmak istiyorum siz bu süreci nasıl atlattınız 🥺
Deletedmom7373700 Temmuzannesii28 bende sizi çok merak etmiştim. Öncelikle siz nasılsınız ? Bebeğinizle de tez vakitte kavuşursunuz inşallah. Arkadaşımda 35. Haftada doğum yaptı. Bir kaç hafta önce. Biraz erken olduğu için soluğunum desteği alsın diye yoğun bakımda kaldı. Ama 1 hafta sonra Allah’ın izniyle kucağındaydı. İnşallah rabbim tez vakitte kavuşturur sizide. Bu süreçte biliyorum zor olacak ama görmeye gitmediğiniz zamanlarda falan sizde bol bol dinlenin yatın uyuyun. Güzel beslenin ki bebeğiniz geldiği zaman enerjiniz yerinde olsun. Her şey güzel olacak. Kucağınıza alıp evinize geleceksiniz ve bu zor günler geçecek. 🙏🏻♥️
Serapcemre Temmuzannesii28 ben de 31haftalık doğum yaptm 36gündür orda çok zorlanıyorm daha bir ay daha orda 1300gram oldu şu an çok üzülüyorm ama çok şükür iyi
Mer2ve Temmuzannesii28 ayy okurken gözlerim doldu resmen allah yardimciniz olsun allah şifa versin insallh
Deletedmom727271 Ne zamandır orada canım. Acil şifa versin inşallah 🤲🏼 benimde bebeğim 1 hafta kaldı. O 1 hafta 10 sene gibi geldi ama bana çok zordu
Temmuzannesii28 Deletedmom727271 amin inşallah 🤲🏻 4 gündür orada banada zaman hiç geçmiyor sürekli onu düşünüyorum 😔
Temmuzannesii28 Deletedmom7373700 canım benim düşündüğün için çook teşekkür ederim ben iyiyim ağrılarım azaldı ayaklandım , benim bebeğimde şuan solunum desteği alıyor inşallah toparlar biran önce çok dua ediyorum 🤲🏻 İlk 2 gün hiç uyuyamadım ama eve geldikten sonra uyudum dinlendim ağlamamaya çalışıyorum sütüm gelmez falan diye çok zor bi durum 😔
Tgbak Temmuzannesii28 şimdi 4 yaşında canm prematüre bebekleri çok güçlü oluyor sağlıklı insh sende kucağına alınca bütün yaşadıkların silinip gidecek bu sürec de sakin kalmaya özen göster ki sütun kesilmesin bebeğin çıkınca güçlü annesiyle çabucak büyüsün Allah yardımcın olsun insh 🥰
Temmuzannesii28 Deletedmom623737 28 gün erken doğdu canım ama boynuna kordon dolamıştı kan akımı gitmemiş o yüzden solunum sıkıntısı var biraz cihaza bağlı 😔
Serapcemre Temmuzannesii28 benm 9hafta erken doğdu üzülme 930gram doğdu 850grama düştü ve ben 36gündür gidiyorm sizinkinin kilosu ıyıyse solunum skntısı geçer ve gelişimi güzel olursa cok kalmazsınız üzülmeyin çok şükür hayatta yakında kucaklarsınz da
Deletedmom623737 Temmuzannesii28 İnşallah hiç bir sıkıntı olmadan yavrunu kucağına alıp evine dönersin canım benim 🙏🏻💙
Temmuzannesii28 Serapcemre gerçekten tek tesellim şuan hayatta olması çünkü 1 saat geç kalsak bebeğim karnımda ölüyormuş çok şükür ki sağsalim doğdu , inşallah sizin bebeğinizde biran önce çıkar hepsi iyi olur inşallah 🤲🏻
Serapcemre Temmuzannesii28 Allah ın bir bildiği var sıkma canını bak benm idrar yolu enfeksıonm vardı ılac kullandım geçmişti geri olmuş farketmedm muaynede anlaşıldı gittiğimde 5cm acıklık vardı iyi ki de açılmam olmuş suyum da bulanıklaşmış doktor da dedi bak suyu da bulanıkmış belki bebek karnında kalsa sıkıntıya girerdi dedi bebeğim ölebilirdi yani erken doğduguna üzülürken ölmediğine şükrettm belki acılmam olmasa bebeğim ölücekti:( çok şükür rabbime iyi hayatta. Her şeyin hayrlısı ölenle olana çare yok doğum günü de değişmez zaten o da öyle oldu
Elisam123 Temmuzannesii28 geçmiş olsun üzülme kendine çok iyi bak ki sen de bebeğine bakabilesin canım benim de kızım sarılıktan yatmıştı 18 gün 3 saate bir görüş vardı besleme saati annelere babalara da günde 1 defa gösteriyorlardı sistem değişti mi acaba coronadan bi kaç ay öncedoğum yapmıştım ben
Temmuzannesii28 Elisam123 ben şuan besleyemiyorum ama günde iki üç defa girip görebiliyorum çok şükür
Temmuzannesii28 Tgbak çok sağolun inşallah biran önce sağlığına kavuşur bende sütü düşünüp kötü şeyler aklıma getirmemeye çalışıyorum 😊
QUEEN088 Temmuzannesii28 Benimde bebeğim kalmışdı.🥺🥺Ama korkma o çok güçlü başarıcak.🤲🏻Güzel şeyler düşünki çabuk şekilde kovuşasınız🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Temmuzannesii28 QUEEN088 çok sağolun inşallah güzel günleri bizde görürüz hep iyi düşünmeye çalışıyorum 🤲🏻
Temmuzannesii28 Serapcemre gerçekten öyle bende şuan bebeğimin ölmediğine şükrediyorum çünkü benim bebeğiminde boynuna kordon dolanmış son dakikaları kalmıştı doğduğunda Allahıma bin şükür ki onu bize sağ salim nasip etti