127383 benim ne Nisan geldi ne suyum.sadece sancım vardı yerimde duramiyordum 2 cm açılma var dediler bı gün sonra gel dediler ertesi gün sabah gittim 4 cm oldu bu arad suyunda gelmedi yarısını verdiler suyu doktor patlattı 5cm olunca sonra suni sancı verdiler 7 saat sonrada doğum yaptım canm ama kendini iyi hazrla inan zor değil yanıma suriyeliler çıkarıp çıkarıp gttiker tamam mı bana bı cesaret geldi dedim şunlar kadar yokmuşun bı kaç saat sonra sende yavrunu kucağına alacaksın dedim kendimi motive ettim rabbim meleğimi kucağıma verdi çok şükür şimdi ikinci gebeliğim.yine normal düşünüyorum bı sağlık sorunu çıkmazsa