127383 ilk doğumum normal oldu. Herkeste illaki farklı olur. Benim ilk nişanım geldi, nişanım geldikten yarım saat sonra suyum geldi. Birden değil ama hafif açık kalmış çeşme gibi usul usul sürekli aktı hemen hastaneye gittik suni sancı bağlandı kendi sancım yoktu. 5 saat sonra doğum gerçekleşti. İlk 2-3 saat hafif sancılardı karın ağrısı gibi sonrası daha şiddetli ama sık değildi. Son yarım saat 5 dakikada sonra 3 dakikada bir sancıya dönüştü. 3 ıkınmada bebeğim doğmuştu. İlk ıkınmada itmeyi beceremedim çünkü. 3 dikişim oldu. Doğum yaptıktan sonra çataldan hemşirenin yardımıyla yatağıma kadar kendim yürüdüm. İnşallah kolayca doğurursunuz. Suyunuz gelirse, kanama olursa hemen gidin bence.