Merhaba hangi ildesiniz acaba ben perinatolojiye gidiyordum ve Haseki Hastanesi’nde filiz hanima takipliydim ve gerçekten çok iyi bir doktor, bebeğin hareketlerini takip edeceksin başka yapacak bişey yok Allah korusun bebeğe çok büyük zararları olabilecek bir durum ben 36. Haftada hareket azlığı ile gitmiştim nst kötü cikmisti ve acil sezeryana alinmistim çok şükür ki sağ salim kavusmustuk bebeğimle umarım sizin de sağ salim kavusursunuz çok geçmiş olsun