Kizlar oncelikle soyle baslamak istiyorum 2. Hamileligimi ogrendim 23 haftalikken Organ taramasinda bebegimde tek arter tek ven oldugu anlasildi ben ilk dogumumda ve cevremde boyle biseyle karsilasip duymadığım icin bilmiyodum ve panik yapmadim doktorum saolsun farketti durumu ve acil olarak korkmamam gerektigini belli testler yapilmasini gerektigini soyleyerek perinatolojiye sewk etti hemen ertesi gunu doktorun yaninda aldim solugu ogrendim ki bebekte 3 kordon olmasi gerekirken 2 kordon oluyomus heryerini yaklasik 1 1.5 saat muayeneden sonra temiz oldugunu ancak bobreklerinde yine de sıkıntı olabilme ihtimali oldugunu ve 2 hafta geriden geldigini soyledi. Anne karnindn sivi aldir kesin sonuca ulasalim dedi dusunmem icin 5 10 dk disariya yolladi tabi risklerini sordum yaptirmazsam ne olur diye onlarda bana bobrek yada down sendromu olabilecegini soyledi ama 500 de bir ihtimal bebegini kaybetme riski var dedi esimi aradim ikimizde kararsizdik sonra bana birakti bende dusundum ki buradaki bazi arkadaslar beni bilir ben 4 yil boyunca bebek istedik nereye hangi doktora gittiysek imkansız oldugunu tuplerimin ve yumurtalıklarimin kapandigini korunmasamda hamile kalamazsin dedikleri için tum umutlarin bittigi anda hamilr oldugumu ogrenince dünyalar benim oldu acikcasi .🤲🤲 O yuzden dusundum ki yaptirmicam 500 de bir ihtimalde olsa bu testi yaptirmicam allah bana bi tane ewlat verdi ikinciye de nasip etti eger sıkıntı varsa bile aldirmicam iyi verirken hersey iyi de kotu olunca neden aldirayim dedim ve kararimi verdim sıvı aldirmicam dedi dr riskli ama bebegi alabiliriz kotu bi durumda dedi bende istemedigimi tekrar soyleyip ne olursa olsun tum sorumlulugu kabul edip tum ewraklari imzalayip cikip gittim ☺️ Allah’a tevekkül ve sukrettim bana 2. Kez anne olma sansi verdigi icin kendi dr sonuclari gosterdim ayni seyleri soyledim oda bana iyi yapmissin ama kontrol altindan olmam gerektigini ufak bi Ağrida bile hastaneye gitmemi çünkü erken dogum riskim oldugunu soyledi ilk dogumumda da oglumu 31 haftalik dogurdugum icin korktum ve cok dikkatli takip altina alindim boyle boyle 34 haftaya gelindiginde ciger gelistirici vurundum ondan sonrasi daha riskliydi artik kalkmayacagimi soylediler ams brn duramiyodum yatip heryerim agriyi kalksam riskli boyle boyle 38. Haftaya geldik sukur ve 06.06.2022 tarihinde bebeğim doğdu şükürler olsun Allah’ıma 🥰🥰 suan teyzeleri 6 gunluk olduk tum testleri tum kontrolleri yapildi rabbime binlerce kez şükürler olsun ki bobrek olsun diger herseyleri tertemiz cikti 🤗❤️🥰😘🙏 uzun oldu gercekten hakkinizi helal edin bunlari yazdim çünkü burda benim gibi bu durumda hamile olan bir suru anne adayi var onlara umut olmak istedim bilgi olsun istedim ☺️ ALLAH HEPİNİZİN YARDİMCİSİ OLSUN BEBEKLERİNİZİ SAG SALİM ELİNİZE ALİN İNSLLAH ALLAH’TAN GELENE HER ZAMAN RAZİ OLUN GUZEL ANNELER DEDİGİM GİBİ SAGLİKLİ VERİRKEN İYİYDİ DE Bİ YERİNDE BİSEY VAR DEDİKLERİNDE ALDİRMAK ZORUNDA DEGİLİZ CENNET ANNELERİN AYAKLARİ ALTİNDA BELKİ RABBİM BİZİ SİNİYODUR BOYLE DUSUNUN YİNE DE KARAR SİZİN ALLAH’IM HERKESE SİFALAR VERSİN YARDİMCİ OLABİLDİYSEM NE MUTLU BANA 😘🤗🤗