[silindi]
[silindi] sağolun canim doktora muayene oldum 10 gün sonra kese görmek için gidicez doktor ben seni gebe olarak sayıyorum dedi değerin çok güzel artmış rahminde güzel kalinlasmis dedi bir tek sağ da 4 cm kist çıktı ama doktor bebek buyudukce o atılır dedi herşey yolunda Allah’a şükür geç döllenme normalde 6+5 ama doktorun tshmini 4 hafta falan hatta 5.67 ile ogrendigimi görünce çok şaşırdı nasıl anladın da yaptırdın nasıl yansıdı diye şaştı ay hadi hepimizin hakkında hayırlısı olsun