Eldgrn Merhaba kızlar Perşembe gecikmenin 1. Günü 5.67 gecikmenin 3. Günü 8.79 çıktı testleri aynı yerden vermek daha iyi olurmuş ben ilkini sağlık ocagini 2. Özelde verdim şuan gecikmenin 4. Günü 2 3 gündür acayip karnın ağrıyor aynı adet sancısı gibi diyorum oldum mü acaba lütfen olmayım sağlıklı gebelik olsun değerler düşük olunca kafaya takıyor insan akıntım var ara ara sarı ile beyaz geliyor o aralar adet oldum zannediyorum öyle akıntı 🤣🤣🥰 günlük ilk idrarla test yapıyorum hala silikte olsa pozitif artık ilk güne göre gözle görülüyor rahat bir şekilde midem bulanıyor gibi oluyor acayip bir yorgunluk var sürekli yatıp uyumak istiyorum diyorum kendi kendime acaba psikolojik mi diye ilk öyle kandırdım aslında kendimi kafaya takıyorsun ondan diye ama ne bileyim toplu mantıkli düşününce mantıksız gelmiyor nedeni yarın tekrar sağlık ocağına kan vericem https://www.hizliresim.com/ja8snvb bu gün yaptığım test sanki düne göre daha mı silik ne bu değerde normal gibi ama dün yaptığım testler daha belirgindi testten teste fark mi ediyor acaba dunkunu de atıyorum https://www.hizliresim.com/qotbgs6
ecem11 Eldgrn canım benimde böyle silikti çarşamba verdim 8,5 çıktı cuma 87 çıktı şuan kaç inşallah artmıştır ikimizin de 🌸
Kaleboynutuba Eldgrn kuzım var gibi benim 2 haftalık bebeğimin tesi 11 haziranda yaptıpn gibi çıkmıştı
[silindi] Canım bence daha açık dpeil ikinci test karın ağrıları da normal ilk zamanlar bende adet oldum olacam diye bekliyordum içini ferah tut yarın sağlık ocağında ver 18 -20 çıkarsa sağlıklı anlamına gelir inş
Eldgrn [silindi] inşallah bende o rakamları görmek yani sağlıkli gebelik olduğunu görmek istiyorum rabbimden tek dileğim sağlıklı sıhhatli bir şekilde ilerlemesi yarın olsunda Saliha yada gecesine anca çıkar kanka beklicem mecbur Valla sürekli adet olmuşum gibi geliyor sancılar da öyle umarım güzel ilerler
Eldgrn Mutlubebekannee gittikçe netleşiyor yarın kan vericem yükselmiştir inşallah canım her gün sabah test yapıyorum zaten gittikçe belirginleşiyor tek sıkıntı az olması betanin
Eldgrn Mutlubebekannee bende öyle düşünüyorum her ihtimali düşünüyorum inşallah kimyasal değildir diye dua ediyorum sağlıklı ilerler diye ama işte kimyasal netleri görünce insanın morali bozuluyor ama yaocak bişey yok çok sağol canim
Ebru-EY Eldgrn yavrum bence var ya. Benim adetimi 6 gün geçmişti. 16,25 ti değerim ve normal gebelik testinde çıkmamıştı. Erken gebelik testi almıştım. Onda da aşırı silikti. Bekle bakalım hayırlısı olsun 🥰
Eldgrn Ebru-EY benim bu değerlerde kaset testte çıkıyor ama işte düşük inşallah yükselir çok sağol canım 🥰🥰
tmelooo Eldgrn canım hemen muayene ol bence aklında soru işareti kalacağına belki kötü bir durum değildir boş yere canını sıkmamış olursun inşallah yükselmiitir değerin 🙏🏻
Eldgrn [silindi] yok canım dün gidicektim grev var diye gidemedim yarına randevu aldım 10 da inşallah herşey yolundadır