ilkanne2020- meme diye ağladıkça içi gidiyor insanın dimi ah annelik ya, ben de eşimin ailesinin yanına bayramda gidince mi bıraktırsam diyodum ama orda da herkes ay yazık fln falan der simdi demotive ederler beni en iyisi kendim kararlı olup kesmem ama benımki bi de memede uyuyanda bi cocul gece napcam bilemiyorum